Rozhodnutí děkana 2004
Rozhodnutí děkana č. 1/ 2004 – ZRUŠENO
Seznam platných rozhodnutí děkana
- Rozhodnutí děkana č. 13/2003 – O zadávání termínů zápočtů a zkoušek do programu STAG a
zadávání zápočtů a zkoušek do programu STAG - Rozhodnutí děkana č. 12/2003 – Jmenování stipendijní komise FŽP
- Rozhodnutí děkana č. 10/2003 – Oprava RD č. 8/2003
- Rozhodnutí děkana č. 9/2003 – Pravidla pro uznávání předmětů absolvovaných na zahraničních
univerzitách v rámci programu Erasmus - Rozhodnutí děkana č. 8/2003 – Ediční směrnice FŽP UJEP
- Rozhodnutí děkana č. 4/2003 – Jmenování komise pro hodnocení přihlášek interních grantů
- Rozhodnutí děkana č. 2/2003 – Ke státním závěrečným zkouškám na FŽP UJEP
- Rozhodnutí děkana č. 16/2002 – Knihovní řád knihovny FŽP UJEP
- Rozhodnutí děkana č. 15/2002 – Pravidla hodnocení vědecké a výzkumné činnosti
- Rozhodnutí děkana č. 12/2002 – Jmenování členů komise pro ediční činnost FŽP
- Rozhodnutí děkana č. 11/2002 – Pověření ing. Prchalové, proděkanky pro studium a rozvoj FŽP
- Rozhodnutí děkana č. 10/2002 – Jmenování disciplinární komise
- Rozhodnutí děkana č. 9/2002 – Jmenování komise pro výběrové řízení
- Rozhodnutí děkana č. 8/2002 – Jmenování koordinátora programu ERASMUS za FŽP
- Rozhodnutí děkana č. 4/2002 – Rozdělovník vydaných publikací
- Rozhodnutí děkana č. 2/2002 – Ediční směrnice FŽP UJEP
- Rozhodnutí děkana č. 22/2001 – Pravidla pro výpočet vytížení akademických pracovníků výukou
- Rozhodnutí děkana č. 21/2001 – Okruh pracovníků, na které se nevztahuje režim pružné
pracovní doby - Rozhodnutí děkana č. 14/2000 – Pravidla pro vyhlašování a hodnocení interních grantů FŽP
- Rozhodnutí děkana č. 13/2000 – Organizace vybírání poplatků za studium
- Rozhodnutí děkana č. 12/2000 – Náhrada kurzů
- Rozhodnutí děkana č. 11/2000 – Pravidla pro skládání zkoušek z cizího jazyka
- Rozhodnutí děkana č. 7/2000 – Jmenování skartační komise
- Rozhodnutí děkana č. 6/2000 – Pravidla pro uznávání zkoušek a zápočtů z jiných studijních
programů - Rozhodnutí děkana č. 5/2000 – Povolování zahraničních pracovních cest
- Rozhodnutí děkana č. 4/2000 – Absolvování a potvrzování praxe studentů
- Rozhodnutí děkana č. 3/2000 – Zabezpečení pedagogické činnosti
- Rozhodnutí děkana č. 2/2000 – Pravidla pro zadávání a předkládání diplomových a bakalářských
prací - Rozhodnutí děkana č. 7/1999 – Poplatky vybírané studijním oddělením
- Rozhodnutí děkana č. 6/1999 – Pravidla provozu služebního vozidla
děkan fakulty
Rozhodnutí děkana č. 2/ 2004 – ZRUŠENO
Jmenování komise pro hodnocení přihlášek interních grantů.
Podle rozhodnutí děkana č. 14/2000 jmenuji komisi pro hodnocení přihlášek interních grantů ve složení:
- Ing. Miroslav Richter, Ph.D., EUR ING
- Ing. Jitka Prchalová
Toto rozhodnutí nahrazuje RD č. 4/2003 a platí od 1.2.2004 do 31.1.2005
V Ústí nad Labem dne 7.1.2004
děkan fakulty
Rozhodnutí děkana č. 3/ 2004 – ZRUŠENO
Na základě vyhlášených Podmínek přijetí ke studiu na Fakultě životního prostředí
Univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem pro akademický rok 2004/2005 ze dne 6.2.2004
prodlužuji termín pro podání přihlášek do všech studijních programů prezenční formy
studia do 31.3.2004.
V Ústí nad Labem dne 1.3.2004
děkan fakulty
Rozhodnutí děkana č. 4/ 2004 – ZRUŠENO
Na základě zákona č. 111/1998 Sb. o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů
a Studijního a zkušebního řádu Fakulty životního prostředí UJEP v Ústí nad Labem, čl. 7 jmenuji
konané ve dnech 26.5. – 28.5.2004 a 1.6.-3.6.2004
- Doc. Ing. Pavel Janoš, CSc.
- Doc. Ing. Miloslav Šoch, CSc.
- Prof. Ing. Jan Šilar, DrSc.
- Prof. Ing. Jaroslava Vráblíková, CSc.
- Doc. RNDr. Miroslava Blažková, Ph.D.
- Doc. Ing. František Kepák, DrSc.
- Doc. Ing. Tomáš Loučka, CSc.
- Doc. Ing. Ladislav Slavík, DrSc.
- Doc. Ing. Marie Urbanová, CSc.
- Doc. Ing. Pavel Rohon, CSc.
- RNDr. Pavel Cudlín, CSc.
- Ing. Miroslav Richter, Ph.D., EUR ING
- Ing. Vladimír Brůna
- Ing. Helena Součková, CSc.
- ThMgr. JUDr. Milan Zamrazil
- Ing. Kateřina Fiedlerová
- Ing. Martin Neruda, Ph.D.
- Ing. Milena Rýznarová
Toto rozhodnutí vstupuje v platnost dne 13.5.2004.
děkan fakulty
Rozhodnutí děkana č. 5/ 2004 – ZRUŠENO
Na základě Čl. 8 Statutu Fakulty životního UJEP jmenuji komisi pro přijímací řízení do prvního
ročníku bakalářského studia v akademickém roce 2004/2005 v tomto složení:
- Dana Anýžová
- Mgr. Petr Bogan
- Ing. Hana Buchtová
- Ing. Jan Čihák
- Ing. Kateřina Fiedlerová
- Mgr. Michal Holec
- RNDr. Petr Jirásek
- Dr. Luděk Jirkovský
- Mgr. Miloslav Kolenatý
- Ing. Martin Neruda, Ph.D.
- Ing. Miriam Riessová
- Ing. Milena Rýznarová
- Ing. Václav Synek
- Ing. Jakub Vosátka, Ph.D
Komise pro přijímací řízení se řídí “Řádem přijímacího řízení pro FŽP UJEP v Ústí nad Labem” (Rozhodnutí děkana č. 6), vnitřními předpisy Fakulty životního prostředí UJEP, vnitřními předpisy Univerzity J. E. Purkyně a zákonem o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů (zákon o vysokých školách) č. 111/98 Sb.
Toto rozhodnutí vstupuje v platnost dne 1.6.2004.
děkan fakulty
Rozhodnutí děkana č. 6/ 2004 – ZRUŠENO
na FŽP UJEP v Ústí n. L.
- Přijímací řízení se řídí zákonem o vysokých školách č. 111/1998 Sb., Statutem Univerzity J.E.Purkyně, Studijním a zkušebním řádem Univerzity J.E.Purkyně, Statutem Fakulty životního prostředí UJEP, Studijním a zkušebním řádem Fakulty životního prostředí UJEP a Podmínkami pro přijetí ke studiu na Fakultě životního prostředí UJEP v Ústí nad Labem.
- Přijímací řízení je vypsáno pro bakalářský studijní program “Ekologie a ochrana prostředí” (1601 R), obor “Ochrana ŽP”, presenční a kombinované formy a pro bakalářský studijní program “Inženýrská ekologie” (3904 R), obor “Ochrana ŽP v průmyslu” a “Vodní hospodářství” “, presenční a kombinované formy. Výuka oboru “Ochrana ŽP” bude probíhat v Ústí nad Labem i na pracovišti v Mostě, výuka oboru “Ochrana ŽP v průmyslu” v Ústí nad Labem a oboru “Vodní hospodářství” v Litvínově.
- Přijímací komise byla jmenována Rozhodnutím děkana č. 5 v tomto složení:
Předseda komise: Ing. Miroslav Richter, Ph.D., EUR.INGČlenové:
- Dana Anýžová
- Mgr. Petr Bogan
- Ing. Hana Buchtová
- Ing. Jan Čihák
- Ing. Kateřina Fiedlerová
- Mgr. Michal Holec
- RNDr. Petr Jirásek
- Dr. Luděk Jirkovský
- Mgr. Miloslav Kolenatý
- Ing. Martin Neruda, Ph.D.
- Ing. Miriam Riessová
- Ing. Milena Rýznarová
- Ing. Václav Synek
- Ing. Jakub Vosátka, Ph.D
Příprava písemných testů:chemie (max. 50 bodů) zodpovídá: Ing.M. Rýznarová biologie (max. 50 bodů) zodpovídá: Mgr. M. Holec Celkem bude připraveno pro každý z předmětů 14 skupin testů po 70 výtiscích na každou skupinu.Za utajení testů zodpovídají zpracovatelé. -
Uchazeči o studium budou studijním oddělením pozváni k přijímacím zkouškám na následující termíny:
- OŽP -MO (PS+KS), VH-LT, (PS+KS) 7. června 2004 dopoledne
- OŽPP-UL (PS+KS), OŽP-UL (PS)
7. června 2004 odpoledne - OŽP – UL (PS)8. června 2004 dopoledne
- OŽP – UL (PS)8. června 2004 odpoledne
- OŽP – UL (KS)9. června 2004 dopoledne
- náhradní termín pro všechny obory a formy 17. června 2004 dopoledne (popř. i odpoledne)
Zodpovídá: vedoucí studijního odd. -
Presence uchazečů před přijímacími zkouškami proběhne v zasedací
místnosti FŽP č.dv. 211 dle abecedního seznamu v každém dni přijímacích
zkoušek v době od 7-45 do 9-00 hod. a od 11-45 do 13-00 hod.
Presenci zajistí podle pokynů vedoucí studijního oddělení pracovnice:– studijního oddělení– sekretářky kateder– pracovnice knihovnyPři prezenci mohou vypomáhat SVS.Zodpovídá: vedoucí studijního odd. - Losováním předseda přijímací komise stanoví, které dvě skupiny testů budou v konkrétní den psány.
Zodpovídá: předseda přijímací komise
- Průběh přijímacích zkoušek
9-00 – 9-15 hod. – zahájení 9-15 – 10-15 hod . – písemný test z chemie 10-15 – 10-30 hod. – přestávka 10-30 – 11-30 hod. – písemný test z biologie 13-00 – 13-15 hod. – zahájení 13-15 – 14-15 hod. – písemný test z chemie 14-15 – 14-30 hod. – přestávka 14-30 – 15-30 hod. – písemný test z biologie Dozor během testů zajistí členové komise a sek retářky.Zodpovídá: předseda přijímací komise - Pokud bude uchazeč během testů vyloučen pro podvodné jednání (opisování, použití mobilu), přítomný člen přijímací komise je povinen o vyloučení uchazeče z přijímacího řízení sepsat protokol, který bude přiložen v přihlášce uchazeče.
Zodpovídá: předseda přijímací komise
- Ihned po napsání budou testy opraveny členy komise. Každý opravující potvrdí opravený test svým podpisem. Každý test bude po opravě zkontrolován jiným členem komise, který podpisem potvrdí provedení kontroly. V případě, že kontrolní oprava testů dospěla k jinému bodovému hodnocení, řeší situaci předseda přijímací komise.
Zodpovídá: předseda přijímací komise
- Zpracovávání výsledků bude zajištěno s využitím programu STAG stud. oddělením FŽP ve spolupráci se sekretářkami kateder. Výsledky testů budou zapsány podle pokynů vedoucí studijního oddělení do přihlášek ke studiu a vedoucí studijního oddělení vypracuje pořadí uchazečů dle celkového získaného počtu bodů z obou testů.
Zodpovídá: vedoucí studijního odd.
- Dosažené pocty bodů z řádného a náhradního termínu přijímacího řízení budou zveřejněny na úřední desce FŽP UJEP a na stránkách univerzity (star.ujep.cz/stag) nejpozději 2 dny po vykonání zkoušky. V termínu od 22.6. do 23.6.2004 mají uchazeči možnost nahlédnout do všech svých materiálů v kanceláři 217 v době od 8 do 12 a od 13 do 15.
Zodpovídá: vedoucí studijního odd.
- Přijímací komise zpracuje po náhradním termínu přijímacího řízení výsledné pořadí uchazečů dle součtu dosaženého počtu bodů z obou písemných testů. Podle “Podmínek pro přijetí ke studiu na Fakultu životního prostředí Univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem” předloží děkanovi fakulty seznam uchazečů, kteří v přijímacím řízení prospěli a kteří neprospěli.
Zodpovídá: předseda přijímací komise, vedoucí stud. odd.
- Přijímací komise předá děkanovi návrh s výsledky přijímacího řízení do 22.6.2004. Na základě rozhodnutí děkana zajistí studijní oddělení zveřejnění výsledků na úřední desce FŽP, na internetových stránkách a rozeslání dopisů s výsledky přijímacího řízení uchazečům o studium.
Zodpovídá: předseda přijímací komise, vedoucí stud. odd.
děkan fakulty
Rozhodnutí děkana č. 7/ 2004 – ZRUŠENO
Na základě Čl. 8 Statutu Fakulty životního UJEP jmenuji komisi pro přijímací řízení do prvního ročníku navazujícího magisterského studia v akademickém roce 2004/2005 v tomto složení:
- Ing. Miroslav Richter, Ph.D., EUR ING
- Dana Anýžová
- prof. Ing. Jaroslava Vráblíková, CSc.
- ThMgr. JUDr. Milan Zamrazil
Komise pro přijímací řízení se řídí “Řádem přijímacího řízení pro FŽP UJEP v Ústí nad Labem” (Rozhodnutí děkana č. 8), vnitřními předpisy Fakulty životního prostředí UJEP, vnitřními předpisy Univerzity J. E. Purkyně a zákonem o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů (zákon o vysokých školách) č. 111/98 Sb.
Toto rozhodnutí vstupuje v platnost dne 1.6.2004.
děkan fakulty
Rozhodnutí děkana č. 8/ 2004 – ZRUŠENO
Řád přijímacího řízení do 1. ročníku navazujícího magisterského studia na FŽP UJEP v Ústí n. L.
Na základě Čl. 8 Statutu Fakulty životního UJEP jmenuji komisi pro přijímací řízení do prvního ročníku bakalářského studia v akademickém roce 2004/2005 v tomto složení:
- Přijímací řízení se řídí zákonem o vysokých školách č. 111/1998 Sb., Statutem Univerzity J.E.Purkyně, Studijním a zkušebním řádem Univerzity J.E.Purkyně, Statutem Fakulty životního prostředí UJEP, Studijním a zkušebním řádem Fakulty životního prostředí UJEP a Podmínkami pro přijetí ke studiu na Fakultě životního prostředí UJEP v Ústí nad Labem.
- Přijímací řízení je vypsáno pro navazující magisterský studijní program “Ekologie a ochrana prostředí” , obor “Odpadové hospodářství”, presenční formy. Výuka bude probíhat v Ústí nad Labem.
- Přijímací komise byla jmenována Rozhodnutím děkana č.7 v tomto složení:
Předseda komise: Doc. Ing. Pavel Janoš, CSc.Členové:
- Ing. Miroslav Richter, Ph.D., EUR ING
- Dana Anýžová
- prof. Ing. Jaroslava Vráblíková, CSc.
- ThMgr. JUDr. Milan Zamrazil
- Uchazeči o studium budou studijním oddělením pozváni k přijímací zkoušce na termín 10. červena 2004.
Zodpovídá: vedoucí studijního odd.
- Presence uchazečů před přijímacími zkouškami proběhne v místnosti č.dv. 209 dle v
době od 7-30 do 8-00 hod. Presenci zajistí studijní oddělení.Zodpovídá: vedoucí studijního odd. - Průběh přijímacích zkoušek 8-30 – 10-30 hod. Doba na jednoho uchazeče cca. 30 minut.
Zodpovídá: předseda přijímací komise
- Po ukončení ústních přijímacích zkoušek ohodnotí komise známkou jednotlivé uchazeče a předá výsledky na studijní oddělení pro další zpracování.
Zodpovídá: předseda přijímací komise
- Zpracovávání výsledků bude zajištěno s využitím programu STAG stud. oddělením FŽP ve spolupráci se sekretářkami kateder. Výsledky testů budou zapsány podle pokynů vedoucí studijního oddělení do přihlášek ke studiu a vedoucí studijního oddělení vypracuje celkové pořadí uchazečů. Uchazeči jsou přijímáni podle počtu získaných bodů (max. 100), které se vypočítají ze vzorce:
P – celkový průměr BP – průměr známek za bakalářské studium bez státní bakalářské zkoušky OBP – známka z obhajoby bakalářské práce BS – průměr známek státní bakalářské zkoušky (u absolventů FŽP) POH – známka z přijímacího řízení (u ostatních absolventů) Celkový průměr P (vyjádřený známkou) bude přepočítán na body (V) dle vzorce:Jestliže:P = 1,0 => V = 100 bodů
P = 1,1 => V = 97 bodů
P = 1,2 => V = 94 bodů
P = 1,3 => V = 91 bodů
atd.Zodpovídá: vedoucí studijního odd. - Dosažené body z přijímacího řízení budou zveřejněny na úřední desce FŽP a na stránkách univerzity (star.ujep.cz/stag) nejpozději 2 dny po vykonání zkoušky. V termínu od 22.6. do 23.6.2004 mají uchazeči možnost nahlédnout do všech svých materiálů v kanceláři 217 v době od 8 do 12 a od 13 do 15.
Zodpovídá: vedoucí studijního odd.
- Přijímací komise předá děkanovi návrh s výsledky přijímacího řízení do 22.6.2004. Na základě rozhodnutí děkana zajistí studijní oddělení zveřejnění výsledků na úřední desce FŽP, na internetových stránkách a rozeslání dopisů s výsledky přijímacího řízení uchazečům o studium.
Zodpovídá: předseda přijímací komise, vedoucí stud. odd.
Rozdělovník: | proděkani, vedoucí kateder, vedoucí studijního odd., vedoucí knihovny, členové přijímací komise. |
děkan fakulty
Rozhodnutí děkana č. 9/ 2004 – ZRUŠENO
Ruším rozhodnutí děkana č. 9/2002 a s účinností od 1.7.2004 jmenuji komisi pro výběrové řízení uchazečů o zaměstnání na FŽP UJEP v tomto složení:
Předseda komise: | děkan fakulty |
Členové : | proděkan pro vědu a zahraniční vztahy |
proděkan pro studium | |
proděkan pro informatiku a rozvoj fakulty | |
a vedoucí katedry pro příslušný obor |
děkan fakulty
Rozhodnutí děkana č. 10/ 2004 –ZRUŠENO
Dodatek k Rozhodnutí děkana č. 16/2002
Knihovní řád knihovny Fakulty životního prostředí Univerzity J.E. Purkyně:
Text čl. III odst.l, ř. 6 se mění takto:
Do registračního záznamu o uživateli jsou zadávána osobní data v rozsahu:
jméno, příjmení, datum narození, kontaktní adresa. Účastníci celoživotního
vzdělávání předloží doklad o přijetí ke studiu, uživatelé z řad veřejnosti
předloží kromě dokladů uvedených shora i identifikační údaje o pracovním vztahu.
Text čl. III. odst.2. se mění takto:
Na základě registrace a poskytnutí fotografie je uživateli předán průkaz.
Odmítne-li uživatel poskytnout nezbytné údaje pro registraci či fotografii, je mu umožněno
jednorázové využití sekudárních informačních zdrojů a jednorázový přístup k prezenčnímu fondu.
Toto rozhodnutí vstupuje v platnost dne 1.8.2004.
V Ústí nad Labem dne 1.7.2004
děkan fakulty
Rozhodnutí děkana č. 11/ 2004 – ZRUŠENO
O užívání osobních údajů na FŽP UJEP v Ústí nad Labem.
Novelou zákona č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech a o změně některých
zákonů (zákon o evidenci obyvatel) je s účinností od 1.4.2004 uložena povinnost využívat rodná
čísla jen v případech stanovených zákonem o evidenci obyvatel.
Pro vnitřní potřeby Fakulty životního prostředí proto ve shodě s příkazem rektora č. 4/2004
ukládám povinnost vyžadovat od akademických pracovníků i neakademických pracovníků,
studentů a externích uživatelů jejich písemný souhlas s uchováváním, a používáním osobních dat.
souhlas bude vyžadován pro správu údajů vedených knihovnou, studijním oddělením a děkanátem.
Přílohou tohoto rozhodnutí jsou jednotlivé formuláře:
Studenti 1. ročníku budou požádáni o podepsání formuláře při zápisu.
Toto rozhodnutí nabývá účinnost dne 1.8.2004.
V Ústí nad Labem dne 1.7.2004
děkan fakulty
Rozhodnutí děkana č. 12/ 2004 –ZRUŠENO
Podle § 31 odst. 1 zákona č. 111/1998 Sb. o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů ( zákon o vysokých školách) a se souhlasem Akademického senátu Fakulty životního prostředí UJEP (§ 27 odst. 1, písm. f téhož zákona) ze dne
9. září 2004.
v tomto složení:
- Ing. Miroslav Richter, Ph.D.,EUR ING – předseda komise
- prof. Ing. Jaroslava Vráblíková, CSc.
- stud. Vendula Poslední
- stud. Pavel Obrdlík
Toto rozhodnutí vstupuje v platnost 9. září 2004
V Ústí nad Labem dne 9.9.2004
děkan fakulty
Rozhodnutí děkana č. 15/2004 –ZRUŠENO
Jmenování komise pro hodnocení přihlášek interních grantů pro rok 2004
Podle rozhodnutí děkana č. 14/2000 jmenuji komisi pro hodnocení přihlášek interních grantů ve složení:
- Doc. RNDr. Miroslava Blažková, Ph.D.
- Doc. Ing. Ladislav Slavík, DrSc.
- Mgr. Jan Vojtíšek
Doba platnosti: od 22.12.2004 do 31.12.2005.
V Ústí nad Labem dne 22.12.2004
děkan fakulty