Rozhodnutí děkana 2002
Rozhodnutí děkana č. 1/ 2002
Seznam platných rozhodnutí, příkazů a směrnic
K 1. 1. 2002 zůstávají v platnosti pouze následující rozhodnutí děkana:
- Rozhodnutí děkana č. 23/2001 – Jmenování stipendijní komise
- Rozhodnutí děkana č. 22/2001 – Pravidla pro výpočet vytížení akademických pracovníků výukou
- Rozhodnutí děkana č. 21/2001 – Okruh pracovníků, na které se nevztahuje režim pružné pracovní doby
- Rozhodnutí děkana č. 19/2001 – Jmenování členů komise pro ediční činnost FŽP UJEP
- Rozhodnutí děkana č. 17/2001 – Řád přijímacího řízení do 1. ročníku studia na FŽP UJEP
- Rozhodnutí děkana č. 14/2000 – Pravidla pro vyhlašování a hodnocení interních grantů FŽP
- Rozhodnutí děkana č. 13/2000 – Organizace vybírání poplatků za studium
- Rozhodnutí děkana č. 12/2000 – Náhrada kurzů
- Rozhodnutí děkana č. 11/2000 – Pravidla pro skládání zkoušek z cizího jazyka
- Rozhodnutí děkana č. 7/2000 – Jmenování skartační komise
- Rozhodnutí děkana č. 6/2000 – Pravidla pro uznávání zkoušek a zápočtů z jiných studijních programů
- Rozhodnutí děkana č. 5/2000 – Povolování zahraničních pracovních cest
- Rozhodnutí děkana č. 4/2000 – Absolvování a potvrzování praxe studentů
- Rozhodnutí děkana č. 3/2000 – Zabezpečení pedagogické činnosti
- Rozhodnutí děkana č. 2/2000 – Pravidla pro zadávání a předkládání diplomových a bakalářských prací
- Rozhodnutí děkana č. 9/1999 – O zápisu zkoušky, zápočtu do programu MATRIKA
- Rozhodnutí děkana č. 7/1999 – Poplatky vybírané studijním oddělením
- Rozhodnutí děkana č. 6/1999 – Pravidla provozu služebního vozidla
- Rozhodnutí děkana č. 5/1999 – Jmenování koordinátora programu ERASMUS
- Rozhodnutí děkana č. 4/1999 – O státních zkouškách na FŽP UJEP
- Rozhodnutí děkana č. 3/1999 – Jmenování disciplinární komise
- Rozhodnutí děkana č. 1/1999 – Jmenování komise pro výběrové řízení
Doc. Ing. Tomáš Loučka, CSc.
děkan fakulty
Rozhodnutí děkana č. 2/2002 – ZRUŠENO
Ediční směrnice Fakulty životního prostředí Univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem
- Fakulta životního prostředí Univerzity J. E. Purkyně ( dále jen FŽP) vydává skripta, sborníky z konferencí, sborníky odborných prací a odborné monografie.
- Každý akademický pracovník FŽP má právo podat návrh na vydání shora uvedených publikací. Návrh se podává na formulářích, které jsou přílohou č. 1 tohoto rozhodnutí. Část H („Financování“) vyplňuje tajemník fakulty. Vedoucí katedry se k návrhu vyjádří a stanoví pořadí návrhů za katedru. Pro každou vědeckou nebo odbornou publikaci navrhne vedoucí katedry vědeckého redaktora, u sborníků i redaktora zodpovědného za technickou úpravu. Vědecký redaktor je externí pracovník, který zodpovídá za odbornou a formální stránku publikace. Navrhuje děkanovi nejméně dva recenzenty, z nichž alespoň jeden je externí. U sborníku navrhuje nejméně jednoho recenzenta za každý příspěvek. Vědeckého redaktora a recenzenty určuje děkan.
- Návrhy musí být podány nejpozději do 15. listopadu proděkanovi pro vědu a zahraniční vztahy FŽP.
- Děkan jmenuji komisi pro ediční činnost.
- Návrh titulů projedná komise pro ediční činnost a vypracuje návrh pořadí navrhovaných titulů za celou fakultu, které by měly být vydány v příštím kalendářním roce.
- vydání titulů rozhodne děkan s přihlédnutím k finančním možnostem fakulty.
- Vedoucí kateder, vedoucí knihovny a všichni navrhovatelé jsou informováni o výsledku jednání proděkanem pro vědu a zahraniční vztahy.
- Vedoucí knihovny zajistí přidělení ISBN pro navrhované tituly.
- Referent pro vědu zabezpečí uzavření nakladatelské smlouvy s autorem/autory publikace.
- Referent pro vědu zabezpečí uzavření dohody o provedení práce s vědeckým redaktorem a recenzenty.
- Rukopis ve trojím vyhotovení a text na disketě odevzdá autor referentovi pro vědu. Technické parametry předkládaného rukopisu jsou přílohou č.2 tohoto rozhodnutí. Rukopis v trojím provedení a text na disketě lze odevzdat kdykoli, nejpozději však do 31. května.
- Recenzní řízení je vzhledem k autorovi anonymní. Recenzenti předají prostřednictvím referenta pro vědu posudky vědeckému redaktorovi a autorovi k vyjádření a zapracování připomínek. Opravený rukopis včetně písemného vyjádření autora k recenzím předá autor vědeckému redaktorovi ke konečné redakci. Konečný písemný souhlas s vydáním po odborné a formální stránce přísluší vědeckému redaktorovi.
- Proděkan pro vědu a zahraniční vztahy provede kontrolu formálních náležitostí rukopisu a v případě, že ho shledá v pořádku, dá souhlas k tisku.
- Vytištění zabezpečuje tajemník fakulty, který rovněž stanoví celkové náklady.
- Prodejní cenu stanoví komise pro ediční činnost s přihlédnutím k celkovým nákladům bezprostředně po převzetí z tiskárny. Prodejní cena musí být stanovena před předáním výtisků dle rozdělovníku.
Vedoucí katedry
- vypracuje návrh pořadí titulů za katedru a předá ho do 15.11. každého roku proděkanovi pro vědu a zahraniční vztahy
- na předepsaných formulářích navrhne pro každý navrhovaný titul vědeckého redaktora, u sborníků i redaktora zodpovědného za technickou úpravu
- všechny vyplněné předepsané formuláře předá do 15.11. každého proděkanovi pro vědu a zahraniční vztahy
Proděkan pro vědu a zahraniční vztahy
- svolává komisi pro ediční činnost
- předává návrh komise pro ediční činnost děkanovi
- zajišťuje kontrolu formálních náležitostí před tiskem
Komise pro ediční činnost na svém zasedání
- určuje návrh konečného pořadí všech titulů za FŽP pro každý kalendářní roku
- určuje prodejní cenu s přihlédnutím k celkovým nákladům
Referent pro vědu
- zabezpečí uzavření nakladatelské smlouvy s autorem/autory publikace
- zabezpečí uzavření dohody o provedení práce s vědeckým redaktorem, recenzenty a technickým redaktorem
- po předání rukopisu autorem zabezpečí zaslání publikace recenzentům a vědeckému redaktorovi
- po předání připomínek recenzenty zabezpečí předání připomínek autorovi a vědeckému recenzentovi
Vědecký redaktor
- navrhuje děkanovi nejméně dva recenzenty, z nichž alespoň jeden je externí, u sborníku navrhuje nejméně jednoho recenzenta za každý příspěvek
- po obdržení připomínek recenzentů a písemného vyjádření autora k připomínkám recenzentů kontroluje zapracování připomínek do textu
- zodpovídá za odbornou a formální stránku publikace
- v případě souhlasu předá opravený rukopis a opravený text na disketě proděkanovi pro vědu a zahraniční vztahy a písemně potvrdí svůj souhlas s vydáním publikace
Tajemník fakulty
- vyplňuje žádosti navrhovatelů z hlediska financování před předáním žádosti vedoucímu katedry
- zabezpečuje vytištění publikace
- stanovuje celkové náklady na publikaci
- výtisky z tiskárny předává vedoucímu knihovny
Vedoucí knihovny
- zajistí přidělení ISBN pro děkanem odsouhlasené tituly
- zajistí ohlášení vydané publikace týdeníku Nové knihy
- vede evidenci o předání výtisků dle rozdělovníku
- zajistí předání 9 ks povinných výtisků
- zajistí předání výtisků k prodeji univerzitní prodejně spolu s dodacím listem a s vyznačením ceny a předaného počtu výtisků
Rozdělovník
- povinné výtisky 9 ks
- autoři monografií 8 ks celkem
- autoři příspěvku ve sborníku 1 ks každý autor, je-li autorů více než 30, obdrží každý z autorů 5 ks separátů vlastního příspěvku
- knihovna 50 ks v případě skript, 10 ks v případě monografií
- univerzitní knihkupectví zbývající výtisky
Toto rozhodnutí vstupuje v platnost dne 1.ledna 2002 a ruší Ediční směrnici FŽP UJEP ze dne 1.11.1999.
Doc. Ing. Tomáš Loučka, CSc.
děkan fakulty
Rozhodnutí děkana č. 3/2002
Jmenování komise pro hodnocení přihlášek interních grantů pro rok 2002
Podle rozhodnutí děkana č. 14/2000 jmenuji komisi pro hodnocení přihlášek interních grantů ve složení:
- RNDr. Miroslava Blažková předseda komise
- Ing. Jaroslav Zahálka,CSc.
Doba platnosti: od 14. ledna do 28. února 2002
Doc. Ing. Tomáš Loučka, CSc.
děkan fakulty
Rozhodnutí děkana č. 4/2002
Rozdělovník vydaných publikací
- povinné výtisky 9 ks
- autoři monografií 8 ks – při větším počtu autorů max. 20 ks
- autoři příspěvků ve sborníku – každý autor příspěvku 1 ks, při větším počtu autorů u jednoho příspěvku maximálně 2 ks pro všechny autory jednoho příspěvku
- knihovní fond
– skripta 50 ks– monografie, sborníky 5 ks
- výměna publikací mezi knihovnami, školami,atd. 10 ks ( zajišťuje vedoucí knihovny)
- rektorát odd. edice 1 ks
- děkanát 1 ks
- příslušná katedra 1 ks
- volný prodej – Knihkupectví UJEP – zbývající část nákladu
Toto rozhodnutí vstupuje v platnost dne 16.1.2002 a nahrazuje rozdělovník v rozhodnutí děkana č. 2/2002
Doc. Ing. Tomáš Loučka, CSc.
děkan fakulty
Rozhodnutí děkana č. 5/2002
Řád přijímacího řízení do 1. ročníku studia na FŽP UJEP v Ústí n. L.
- Přijímací řízení se řídí zákonem o vysokých školách č. 111/1998 Sb., Statutem Univerzity J.E.Purkyně, Studijním a zkušebním řádem Univerzity J.E.Purkyně, Statutem Fakulty životního prostředí UJEP, Studijním a zkušebním řádem Fakulty životního prostředí UJEP a Podmínkami pro přijetí ke studiu na Fakultě životního prostředí UJEP v Ústí nad Labem.
- Přijímací řízení je vypsáno pro bakalářský studijní program „Ekologie a ochrana prostředí“ (1601 R), obor „Ochrana ŽP“, presenční a kombinované formy. Kombinovaná forma bude probíhat v Ústí nad Labem i na pracovišti v Mostě.
- Přijímací komise byla jmenována Rozhodnutím děkana č. 6 /2002 v tomto složení :
- ing. Miroslav Richter, PhD., EUR.ING – předseda
- ing. Milena Rýznarová
- RNDr. Iva Machová
- ing. Vladimír Brůna
- Dana Anýžová
- ing. Martin Neruda
- ing. Marek Hanuš
- ing. Eliška Semorádová
- RNDr. Petr Jirásek
- ing. Petr Vráblík
- mgr. Petr Bogan
- ing. Hana Buchtová
- doc. Lubomír Tichý
- Příprava písemných testů:
chemie (max. 50 bodů) zodpovídá: Ing.M.Rýznarovábiologie (max. 50 bodů) zodpovídá: RNDr.I.MachováCelkem bude připraveno pro každý z předmětů 6 skupin testů po 50 výtiscích na každou skupinu.Za utajení testů zodpovídají zpracovatelé.
- Uchazeči o studium budou studijním oddělením pozváni k přijímacím zkouškám na následující termíny:
- presenční studium: 11. a 12. června 2002
- kombinované studium v Ústí n. L. 13. června 2002
- náhradní termín pro presenční studium a kombinované studium v Ústí n.L se koná dne 19. června 2002
- kombinované studium v Mostě ( přijímací zkoušky probíhají v Ústí nad Labem ) dne 9. září 2002
Zodpovídá: vedoucí studijního odd.
- Presence uchazečů před přijímacími zkouškami proběhne v zasedací místnosti FŽP č.dv. 211 dle abecedního seznamu v každém dni přijímacích zkoušek v době od 8.00 do 9.30 hod. Presenci zajistí podle pokynů vedoucí studijního oddělení pracovnice:
– sekretářky kateder– pracovnice knihovnyPři prezenci mohou vypomáhat SVS
Zodpovídá: předseda přijímací komise
- Losováním předseda přijímací komise stanoví, které dvě skupiny testů budou v konkrétní den psány.
Zodpovídá: předseda přijímací komise
- Průběh přijímacích zkoušek
- 9.30 – 10.30 hod. – písemný test z chemie
- 10.30 – 10.45 hod. – přestávka
- 10.45 – 11.45 hod. – písemný test z biologie
Dozor během testů zajistí členové komise, pomáhají studenti ( studentské vědecké síly)Zodpovídá: předseda přijímací komise -
Ihned po napsání budou testy opraveny členy komise. Každý opravující potvrdí opravený test svým podpisem. Každý test bude po opravě zkontrolován jiným členem komise, který podpisem potvrdí provedení kontroly. V případě, že kontrolní oprava testů dospěla k jinému bodovému hodnocení, řeší situaci předseda přijímací komise.
Zodpovídá: předseda přijímací komise
-
Zpracovávání výsledků bude zajištěno s využitím programu STAG stud. oddělením FŽP ve spolupráci s ing. Brůnou, paní Kofroňovou a paní Judlovou. Výsledky testů budou zapsány podle pokynů vedoucí studijního oddělení sekretářkami kateder do přihlášek ke studiu a vedoucí studijního oddělení vypracuje pořadí uchazečů dle celkového získaného počtu bodů z obou testů.
Zodpovídá: vedoucí studijního odd.
- Seznámení s výsledky testů provede předseda přijímací komise.
- Přijímací komise zpracuje po náhradním termínu přijímacího řízení výsledné pořadí uchazečů dle součtu dosaženého počtu bodů z obou písemných testů. Podle „Podmínek pro přijetí ke studiu na Fakultu životního prostředí Univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem“ předloží děkanovi fakulty seznam uchazečů, kteří v přijímacím řízení prospěli a kteří neprospěli.
-
Přijímací komise předá děkanovi návrh s výsledky přijímacího řízení do 20.6.2002, v dalším přijímacím řízení 10.9.2002. Na základě rozhodnutí děkana zajistí studijní oddělení zveřejnění výsledků na úřední desce FŽP, www stránkách fakulty a rozeslání dopisů s výsledky přijímacího řízení uchazečům o studium.
Zodpovídá: předseda přijímací komise, vedoucí stud. odd., vedoucí KIG
Rozdělovník: proděkani, vedoucí kateder, vedoucí studijního odd., vedoucí knihovny, členové přijímací komise.
Toto rozhodnutí vstupuje v platnost dne 1.5.2002 a nahrazuje Rozhodnutí děkana č. 17/2001 z 22.3.2001
děkan fakulty
Rozhodnutí děkana č. 6/2002
Na základě Čl. 8 Statutu Fakulty životního UJEP jmenuji komisi pro přijímací řízení do prvního ročníku bakalářského studia v akademickém roce 2002/2003 v tomto složení:
předseda komise:
- ing. Miroslav Richter, Ph.D., EUR. ING
členové:
- ing. Milena Rýznarová
- RNDr. Iva Machová
- ing. Vladimír Brůna
- paní Dana Anýžová
- ing. Martin Neruda
- ing. Marek Hanuš
- ing. Eliška Semorádová
- RNDr. Petr Jirásek
- ing. Petr Vráblík
- mgr. Petr Bogan
- ing. Hana Buchtová
- doc. Lubomír Tichý
Komise pro přijímací řízení se řídí „Řádem přijímacího řízení pro FŽP UJEP v Ústí n. Labem“ ( Rozhodnutí děkana č. 5/2002), vnitřními předpisy Fakulty životního prostředí UJEP, vnitřními předpisy Univerzity J. E. Purkyně a zákonem o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů ( zákon o vysokých školách) č. 111/98 Sb.
Toto rozhodnutí vstupuje v platnost dne 1.5.2002
Doc. Ing. Tomáš Loučka, CSc.
děkan fakulty
Rozhodnutí děkana č. 7/2002
Jmenování členů komisí pro státní závěrečné zkoušky.
Na základě zákona č. 111/1998 Sb. o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů a Studijního a zkušebního řádu Fakulty životního prostředí UJEP v Ústí nad Labem, čl. 7 jmenuji předsedy a členy komisí pro státní závěrečné zkoušky konané ve dnech 29.5.2002 a 4.-6.6.2002 takto:
Předsedové:
- Doc. Ing. Miloslav Šoch, CSc.
- Doc. Ing. Pavel Janoš, CSc.
- Doc. Ing. Ladislav Slavík, DrSc.
členové:
- Prof. Ing. František Hron, DrSc.
- Doc. Ing. Tomáš Loučka, CSc.
- Doc. Ing. Jaroslava Vráblíková, CSc.
- Doc. MUDr. Lubomír Tichý, CSc.
- Doc. Ing. Miroslav Farský, CSc.
- Doc. Ing. František Kepák, DrSc.
- Ing. Jiří Mareček, CSc.
- Ing. Jaroslav Zahálka, CSc.
- Ing. Miroslav Richter, Ph.D., EUR ING
- Prof. Ing. Jan Šilar, DrSc.
- Doc. Ing. Pavel Rohon, CSc.
- RNDr. Miroslava Blažková, Ph.D.
- Prof. MUDr. Stanislav Hrubý, DrSc.
- Doc. Ing. Marie Urbanová, CSc.
Dále určuji tajemníky pro státní závěrečné zkoušky:
Tajemníci:
- Ing. Milena Rýznarová
- Ing. Petr Vráblík
Toto rozhodnutí vstupuje v platnost dne 20.5.2002
Doc. Ing. Tomáš Loučka, CSc.
děkan fakulty
Rozhodnutí děkana č. 8 /2002 – ZRUŠENO
V souvislosti se změnami ve vedení Fakulty životního prostředí Univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem
r u š í m
„Rozhodnutí děkana č. 5/99“ a s účinností od 21.6.2002
j m e n u j i
mgr. Miloslava Kolenatého koordinátorem programu ERASMUS za Fakultu životního prostředí Univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem.
Toto rozhodnutí vstupuje v platnost 21. června 2002 a platí až do odvolání.
Doc. Ing. Tomáš Loučka, CSc.
děkan fakulty
Rozhodnutí děkana č. 9/2002
Vzhledem k zahájení druhého období ve funkci děkana ruším Rozhodnutí děkana č.1/99 a s účinností od 21. června 2002 jmenuji komisi pro výběrové řízení v tomto složení:
Toto rozhodnutí vstupuje v platnost 21. června 2002 a platí až do odvolání.
Doc. Ing. Tomáš Loučka, CSc.
děkan fakulty