Rozhodnutí děkana 1999
ZRUŠENO
Rozhodnutí děkana č. 1/99
Na základě čl. 4 “Řádu výběrového řízení pro obsazování míst akademických pracovníků Univerzity Jana Evangelisty v Ústí nad Labem” jmenuji komisi pro výběrové řízení v tomto složení:
Doc. Ing. Tomáš Loučka, CSc. – předseda komise
RNDr. Miroslava Blažková
Ing. Jaroslav Zahálka, CSc.
Doc. Ing. Tomáš Loučka, CSc.
děkan fakulty
V Ústí nad Labem dne 18. 8. 1999
ZRUŠENO
Rozhodnutí děkana č.2/99
Na základě čl. 12 bodu 1 Studijního a zkušebního řádu Fakulty životního prostředí pověřuji proděkana pro studium a rozvoj ing. Jaroslava Zahálku, CSc. rozhodováním ve věcech:
- přerušení studia a znovuzařazení do studia
- přestupů z jiných fakult
- uznávání zkoušek z předmětů absolvovaných na jiných vysokých škol.
Toto nařízení vstupuje v platnost 27. srpna 1999.
Doc. Ing. Tomáš Loučka, CSc.
děkan fakulty
ZRUŠENO
Rozhodnutí děkana č.3/99
Podle § 31 odst. 1 zákona č. 111/1998 Sb. o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů (zákon o vysokých školách) a se souhlasem Akademického senátu Fakulty životního prostředí Univerzity J. E. Purkyně (§ 27 odst. 1, písm. f téhož zákona) ze dne 22. září 1999 jmenuji disciplinární komisi v tomto složení:
ing. Jaroslav Zahálka, CSc. (předseda)
ing. Eliška Semorádová
Jan Čihák
Dagmar Kaňová.
Toto rozhodnutí vstupuje v platnost 15. října 1999.
Doc. Ing. Tomáš Loučka CSc.
děkan fakulty
V Ústí nad Labem dne 12.10.1999
ZRUŠENO
Rozhodnutí děkana č. 4/99
ke státním zkouškám (SZ) na Fakultě životního prostředí UJEP v Ústí nad Labem
Obecné zásady
Rámcová pravidla pro státní zkoušky jsou dána Statutem fakulty a zkušebním řádem fakulty, který vymezuje v čl. 7. konkrétní postup, organizaci a hodnocení výsledků SZ.
Organizační a obsahově zajištění SZ provádějí příslušné katedry v součinnosti se studijním oddělením fakulty.
Obsahové zaměření a náročnost SZ se liší u bakalářského studia a magisterského studia.
Vymezení obsahu SZ
Bakalářské SZ sestávají z těchto částí:
- Obhajoba bakalářské práce
- Státní zkouška ze tří tématických okruhů:
- přírodovědní
- společenskovědní
- technický
Rámcové vymezení tématických okruhů zajišťují příslušné katedry.
Magisterské SZ sestávají z těchto částí:
- Obhajoba diplomové práce
- Státní zkouška z povinných a výběrových předmětů
- povinné
Ekologie a environmentální analýzy – pro oba studijní obory
Revitalizace krajiny – pro studijní obor Revitalizace krajiny
Odpadové hospodářství – pro studijní obor Odpadové hospodářství
- výběrové předměty
Pro oba studijní obory:
Ochrana vod, ovzduší, horninového prostředí a půdy
Ekonomika a management ŽP
Pro studijní obor Revitalizace krajiny:
Agroekologie a agroenergetika
Vývoj krajiny a sídel
Biotechnické úpravy krajiny
Pro studijní obor Odpadové hospodářství:
Chemie životního prostředí, toxikologie
Odpadové technologie a biotechnologie
Rámcové tématické vymezení povinných a výběrových předmětů zajišťují příslušné katedry a jejich seznam předají na studijní oddělení vždy do 31.3. příslušného roku. Zapisování výběrových předmětů se provádí na studijním oddělení při přihlášce ke SZ.
Toto rozhodnutí vstupuje v platnost od 1. listopadu 1999
Doc. Ing. Tomáš Loučka, CSc.
děkan fakulty
V Ústí nad Labem dne 1.11.19
ZRUŠENO
Rozhodnutí děkana č. 5/ 99
V souvislosti s vydáním “Zásad UJEP pro program Erasmus” jmenuji koordinátorem programu ERASMUS za Fakultu životního prostředí Univerzity J. E. Purkyně proděkana pro vědu a zahraniční styky a ukládám postupovat podle výše uvedených zásad.
Doc. Ing. Tomáš Loučka, CSc.
děkan fakulty
V Ústí nad Labem dne 9.11.1999
ZRUŠENO
Rozhodnutí děkana č. 6/99
Pravidla provozu služebního vozidla Fakulty životního prostředí.
- Služební vozidlo Fakulty životního prostředí Univerzity J. E. Purkyně ( dále jen služební vozidlo) smí být využíváno pouze pro služební cesty zaměstnanců Fakulty životního prostředí Univerzity J. E. Purkyně. O použití služebního vozidla rozhoduje tajemník fakulty, v době jeho nepřítomnosti statutární zástupce děkana fakulty.
- Se souhlasem děkana je možné výjimečně použít služebního vozidla i pro služební cesty zaměstnanců jiných součástí univerzity.
- Řidičem služebního vozidla smí být pouze osoba s platným řidičským průkazem skupiny B, s platným školením řidičů – referentů. Za evidenci řidičů s platným školením řidičů – referentů zodpovídá tajemník fakulty.
- Za služební cestu se pro účely tohoto rozhodnutí rozumí použití služebního vozidla za hranice města Ústí n.L.
- Žádost o služební cestu služebním vozidlem se podává písemně tajemníkovi fakulty vždy do čtvrtka do 12. hodiny na následující týden. Žádost obsahuje:
o cíl cesty,
o dobu a místo přistavení služebního vozidla při převzetí,
o dobu a místo přistavení služebního vozidla při odevzdání,
o podpis nadřízeného pracovníka..
- Místem přistavení služebního vozidla je obvykle budova A fakulty ( Na okraji 1 001, Ústí n. L.).
- Ve služebním vozidle je trvale umístěna kniha jízd, do které je řidič povinen uvést stav tachometru, jména spolucestujících, a v případě, že řidič během služební cesty tankuje, i množství tankovaného paliva. Za správnost uvedených údajů zodpovídá řidič.
- Ve služebním vozidle je trvale umístěna i kniha závad. V případě závady, kterou řidič není schopen odstranit, je řidič povinen závadu uvést. Současně uvede i čas a datum, kdy závadu zjistil.
- Za technický stav přistavovaného služebního vozidla zodpovídá tajemník fakulty. Za technický stav odevzdávaného služebního vozidla zodpovídá předávající řidič.Odevzdáním služebního vozidla se rozumí převzetí služebního vozidla údržbářem.
- Řidič před jízdou je povinen zkontrolovat minimálně vizuálně celkový stav vozidla, tlak v pneumatikách, a stav chladící a brzdové kapaliny.
- Za bezpečnost jízdy a dodržování všech dopravních předpisů, nařízení a vyhlášek během jízdy je zodpovědný řidič služebního vozidla
- Jízdy služebního vozidla v hranicích města Ústí n.L. schvaluje tajemník, v případě jeho nepřítomnosti statutární zástupce děkana.
- Pro jízdy služebního vozidla v hranicích města Ústí n.L. platí výše uvedené body 3, 6, 7, 8, 10 a 11.
Toto rozhodnutí vstupuje v platnost dnem 25. listopadu 1999 a platí do odvolání.
Doc. Ing. Tomáš Loučka, CSc.
děkan fakulty
V Ústí nad Labem dne 24.11.1999
ZRUŠENO
Rozhodnutí děkana č. 7/99
Poplatky vybírané studijním oddělením.
Studijní oddělení vybírá poplatky v hotovosti pouze za každoročně vydávaného Informačního průvodce ( Studijní program). Výši poplatku za jeden výtisk určuje tajemník fakulty. Dokladování vybraných poplatků a způsob jejich předávání určuje tajemník fakulty.
Poplatky spojené s administrativními náklady za přijímací řízení a s administrativními náklady za promoce se vybírají prostřednictvím studijního oddělení bezhotovostně poštovní poukázkou. Výši těchto poplatků určuje proděkan pro studium a rozvoj fakulty po dohodě s tajemníkem fakulty.
Ostatní úkony studijního oddělení jsou bezplatné.
Toto rozhodnutí vstupuje v platnost dnem 1. 12. 1999 a platí do odvolání.
Doc. Ing. Tomáš Loučka, CSc.
děkan fakulty
V Ústí nad Labem dne 24.11.1999
ZRUŠENO
Rozhodnutí děkana č. 8/99
Jmenování stipendijní komise Fakulty životního prostředí Univerzity J. E. Purkyně
Na základě článku 4 Stipendijního řádu Fakulty životního prostředí jmenuji stipendijní komisi v tomto složení:
Mgr. Jan Vojtíšek, tajemník předseda komise
Dana Anýžová, vedoucí studijního oddělení
Kolocová Markéta
Kopřivová Radka
Purchart Luboš
Toto rozhodnutí vstupuje v platnost dnem 25. listopadu 1999 a platí do odvolání.
Doc. Ing. Tomáš Loučka, CSc.
děkan fakulty
V Ústí nad Labem dne 24.11.1999
ZRUŠENO
Rozhodnutí děkana č. 9/1999
o zápisu zkoušky, zápočtu do programu MATRIKA
- Hodnocení zkoušky a udělení zápočtu z kurzů se budou pořizovat do programu MATRIKA na jednotlivých katedrách. Tyto záznamy budou pořizovat osoby určené vedoucím katedry (dále osoba určená).
- Hodnocení kurzů bude vyučující zaznamenávat do formuláře “Zkušební zpráva”. Za správné, úplné a čitelné vyplnění zkušební zprávy (datum, termín, hodnocení, popř. jméno, obor, rok studia) zodpovídá vyučující.
- Zkušební zprávy jednotlivých předmětů dle studijního plánu pořídí v programu MATRIKA studijní oddělení a předá je katedrám nejpozději týden před zahájením zkouškového období.
- Zkušební zpráva se pořizuje se jmény studentů v doporučeném ročníku studia. Pokud student skládá zkoušku nebo zápočet mimo doporučený ročník studia, vyplňuje všechny předepsané údaje ve zkušební zprávě (tzn. i jméno, obor, rok studia) vyučující.
Zápis známek z jednoho předmětu (v jednotlivých studijních oborech) se provádí zásadně do jedné zkušební zprávy, i když vyučující bude zkoušet ve více termínech.
Hodnocení zkoušky a udělení zápočtu se zapíše do sloupce “Zn” ve zkušební zprávě následovně:
zkouška: zápis číslicí | 1 – výborně | zápočet: | z – započteno |
2 – velmi dobře | 4 – nevyhověl | ||
3 – dobře | |||
4 – nevyhověl |
Zároveň se do sloupce “Ter” zaznamená, ve kterém termínu student zkoušku skládá (1., 2., 3.).
Vzor je uveden v příloze č. 1 a 2 tohoto rozhodnutí..
- Uznání předmětu jiných studijních programů (čl. 5 odst. 4 Studijního a zkušebního řádu FŽP) zapisuje včetně známky (zápočtu) do indexu a do příslušné zkušební zprávy osoba určená, a to na základě kopie rozhodnutí o uznání zkoušky (zápočtu). Vzor je uveden v příloze č. 1 a 2 tohoto rozhodnutí.
- Vyplněnou zkušební zprávu vyučující odevzdává vždy poslední den každého kalendářního měsíce osobě určené z důvodu pořízení známek do programu MATRIKA. Pokud bude vyučující zkoušet příslušný předmět i v následujícím měsíci, původní zkušební zprávu si u osoby určené opět vyzvedne. Konečný termín pro odevzdání zkušebních zpráv v letním semestru je poslední den zkouškového období příslušného akademického roku.
- Pořízení zápisu zkoušky (zápočtu) do programu MATRIKA musí být provedeno nejpozději do 5-ti dnů po ukončení zkouškového období letního semestru (za akademický rok 1999/2000 do 5. 9. 2000). Za správné pořízení údajů do programu MATRIKA zodpovídá osoba určená.
- Zkušební zprávy budou archivovány na jednotlivých katedrách dle skartačního řádu UJEP.
- Za formální kontrolu zkušební zprávy (čitelné vyplnění, datum, podpisy) zodpovídá vedoucí katedry a potvrzuje ji svým podpisem v kolonce “Kontroloval”. Formální kontrola zkušebních zpráv musí být provedena vždy do konce února a do konce zkouškového období letního semestru příslušného akademického roku.
Toto rozhodnutí vstupuje v platnost od 1. 12. 1999 a neruší a nenahrazuje jiné rozhodnutí či předpis.
Doc. Ing. Tomáš Loučka, CSc.
děkan fakulty
Přílohy:
příloha č. 1 – vzor zkušební zprávy (zkouška)
příloha č. 2 – vzor zkušební zprávy (zápočet)
V Ústí nad Labem dne 1. 12. 1999