referent / referentka odboru životního prostředí na úseku ochrany zemědělského půdního fondu a myslivosti

Náplň práce: zajišťování ucelené odborné agendy úseku ochrany zemědělského fondu a státní správy myslivosti.

Místo výkonu práce: Městský úřad Roudnice nad Labem, Karlovo náměstí 21.

Platové zařazení: podle zákoníku práce č. 262/2006 Sb. a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, platová třída 10.

Trvání pracovního poměru: doba neurčitá.

Datum nástupu: 01.01.2024.

Předpokládaný termín pohovoru: 21.11.2023 v 9:00 hodin ve velké zasedací místnosti MěÚ Roudnice nad Labem, 2. patro, č. dveří 27.

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
• fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
• dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná (způsobilá k právním úkonům), je bezúhonná,
• ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy.

Kvalifikační předpoklady:
• vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání.

Požadavky:
• praxe ve veřejné správě – výhodou,
• velmi dobrá znalost a samostatná práce na PC,
• velmi dobrý písemný projev v českém jazyce, • orientace v zákonech č.334/1992 Sb. a 449/2001 Sb.– výhodou,
• orientace v problematice ochrany životního prostředí

Další požadavky:
• výborné komunikační schopnosti,
• aktivita a pracovní nasazení, schopnost týmové práce
• ochota se dále vzdělávat.

Písemná přihláška musí obsahovat:
• jméno, příjmení a titul uchazeče,
• datum a místo narození, státní příslušnost,
• místo trvalého pobytu,
• číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
• datum a podpis uchazeče,
• kontaktní spojení.

K přihlášce se připojí tyto doklady:
• strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech, včetně jazykových,
• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál, příp. úředně ověřenou kopii),
• úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (diplom + dodatek nebo vysvědčení k diplomu). Nabízíme:
• perspektivní a zajímavé zaměstnání,
• odpovídající platové podmínky,
• zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou.

Lhůta podání přihlášky: do 15. 11. 2023 do 17:00 hodin

Způsob podání přihlášky:
Přihlášky s uvedenými doklady v zalepené obálce doručte osobně na podatelnu Městského úřadu v Roudnici nad Labem, Karlovo náměstí 21, 413 01 Roudnice nad Labem nebo písemně poštou na stejnou adresu.

Na obálce vyznačte: NEOTVÍRAT – Výběrové řízení – referent / referentka odboru životního prostředí

Bližší informace:
Ing. Vladimír Drož – vedoucí odboru životního prostředí, e-mail: Monika Udatná – personalistka e-mail:

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo žádného uchazeče nevybrat a od výběrového řízení odstoupit nebo ho zrušit bez udání důvodu. Uchazeči nesou náklady, které jim účastí ve výběrovém řízení vzniknou.

Informace ve verzi pdf