Samostatný referent oddělení životního prostředí v odboru životního prostředí a zemědělství

  • pracovní poměr na dobu určitou po dobu uvolnění jiného zaměstnance pro výkon veřejné funkce
  • (platová třída 11) s místem výkonu práce na Krajském úřadě Ústeckého kraje, Ústí nad Labem.

Popis pracovní činnosti:

– výkon působnosti kraje na úseku ochrany přírody a krajiny;
– činnosti oprávněné úřední osoby v řízeních podle zákona o ochraně přírody a krajiny;
– příprava podkladů pro zadávání veřejných zakázek na služby v oblasti péče o chráněná území;
– příprava a řízení projektů kraje v oblasti ochrany přírody;
– odpovědnost a kompetence na úrovni svěřené funkce.

Požadavky:

Vzdělání: – vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu přírodovědeckého nebo environmentálního zaměření (například ochrana životního prostředí se zaměřením na ekologii, systematická biologie, lesnictví, agrobiologie, atp.) výhodou
Praxe: – ve státní správě nebo samosprávě výhodou
– v oblasti přípravy a financování projektů a zadávání veřejných zakázek
výhodou
– v ochraně přírody a ekologie výhodou

Další požadavky: – znalost zákona č.129/2000 Sb. o krajích (krajské zřízení), ve znění pozdějších předpisů
– znalost přírodních poměrů v Ústeckém kraji výhodou
– zkouška zvláštní odborné způsobilosti na úseku ochrany přírody a krajiny
výhodou
– aktivní znalost anglického nebo německého jazyka výhodou
– uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Internet)
– znalost uživatelské tvorby databázových aplikací nebo aplikací GIS
výhodou
– dobré komunikační schopnosti
– schopnost analytické a koncepční práce
– samostatnost
– iniciativa
– ochota se vzdělávat
– důslednost
– řidičské oprávnění skupiny „B“ – aktivní řidič
– bezúhonnost

Nabízíme:
– práci u stabilního zaměstnavatele
– kvalitní pracovní prostředí v centru Ústí nad Labem
– pružnou pracovní dobu
– 5 týdnů dovolené
– 5 dní zdravotního volna
– příspěvek na stravování – stravenkový paušál ve výši 95 Kč / den
– příspěvek na penzijní připojištění či doplňkové penzijní spoření ve výši 600 Kč / měsíc
– další benefity (příspěvek na rekreaci, příspěvek na kulturní a sportovní aktivity, příspěvek na tzv.
ošatné, výhodné jízdné dle tarifu DÚK, odměny za pracovní a životní výročí)
– odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu dle platné legislativy

Termín nástupu: dohodou

Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis

Pro podání přihlášky můžete využít formulář umístěný na úřední desce KÚÚK. Úřední deska > Konkurzní a výběrová řízení > Krajský úřad Ústeckého kraje > Přihláška k výběrovému řízení – vzor

K přihlášce připojte: strukturovaný profesní životopis, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál), ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Přílohy přihlášky se uchazečům automaticky nevrací. Je možné si je osobně vyzvednout, nebo o navrácení písemně požádat do 30 kalendářních dnů od doručení vyrozumění o výsledku výběrového řízení. Nevyžádané přílohy přihlášky budou po uvedené lhůtě skartovány.

Platové podmínky se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů.
Vyhlašovatel si vyhrazuje zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Přihlášky s požadovanými doklady doručte v zalepené obálce označené „VÝBĚROVĚ ŘÍZENÍ“ do podatelny KÚÚK, nebo zašlete poštou na adresu: Krajský úřad Ústeckého kraje, oddělení personálních věcí a vzdělávání, Velká Hradební 3118/48, 400 02 Ústí nad Labem, nebo zašlete elektronicky (výpis z evidence Rejstříku trestů a doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání musí být autorizovaně konvertovány) do datové schránky Krajského úřadu Ústeckého kraje, a to nejpozději do 13. 07. 2023.

Informace o zpracování osobních údajů:
Poskytnuté osobní údaje bude správce (Ústecký kraj, Velká Hradební 3118/48, IČO: 70892156) zpracovávat v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (dále jen „obecné nařízení“) pro účely výběrového
řízení. Právním základem pro toto zpracování je nezbytnost pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost subjektu údajů. Údaje nebudou poskytnuty třetí osobě a u správce budou uchovány po dobu
nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení. Subjekt údajů má v čl. 15 – čl. 21 obecného nařízení garantovaná svá práva, která může uplatňovat u správce. Subjekt údajů má také právo podat stížnost u dozorového orgánu.

Kontaktní osoba: Bc. Zuzana Güttner Vávrová, telefon 475 657 695

E-mail:

Vyvěšeno od 27. 06. 2023 do 13. 07. 2023