Hledá se GISÁK

Podmínky výběrového řízení:
Místo výkonu práce: budovy Magistrátu města Liberec a území správního obvodu města Liberce, jakožto obce s rozšířenou působností.
Předpoklady pro výkon funkce: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem (např. kvalifikační předpoklady stanovené zákonem).

Další požadavky stanovené statutárním městem Liberec pro uchazeče:

 vysokoškolské vzdělání v oborech geografie, geodézie, architektura, urbanismus, pozemní stavby, regionální rozvoj a obory příbuzné;

 znalost problematiky GIS a práce s aplikacemi (platformy CAD, ESRI, apod.), s databázovými systémy (ORACLE, PostgreSQL, apod.);

 dobré komunikační schopnosti pro jednání s fyzickými i právnickými osobami, aktivní přístup k řešení problémů, schopnost samostatné systematické a koncepční práce;

 orientace v legislativě v oblasti územního plánování a znalost územní problematiky obvodu obce s rozšířenou působností Liberec;

 práce s PC (Microsoft Office, GIS, Internet apod.); řidičský průkaz skupiny B.

Vítána je znalost a orientace v prostředí technologií pro sběr, zpracování a prezentaci dat (využívání dronů, aparatur GNNS, práce s družicovými daty atd.) včetně schopností tyto technologie aktivně zavádět a zapojovat do stávajících pracovních procesů.

Dále pak znalost stavebního zákona, praxe ve veřejné správě a schopnost komunikovat v anglickém nebo německém jazyce.

Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat jeho:

– jméno, příjmení a titul; – datum a místo narození; – státní příslušnost; – místo trvalého pobytu; – číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana). Musí být též uvedeno datum a podpis zájemce.

K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady: – životopis, ve kterém se uvedou údaje o jeho dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností; – výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; – ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Uvítáme přiložení vyplněného osobního dotazníku a fotografie. Přihlášku i osobní dotazník lze stáhnout na webových stránkách města na adrese https://1url.cz/zzMs2

Popis pracovní činnosti:
jedná se o funkci specialisty – úředníka, který zajišťuje zpracování územně plánovacích podkladů a územně plánovací dokumentace, pořizuje a aktualizuje data geografického informačního systému města, spolupodílí se na tvorbě nového územního plánu a následně jeho vyhodnocování; podílí se na tvorbě programových a strategických dokumentů statutárního města.

Platové zařazení: do platové třídy 11, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce. Zaměstnanecké výhody jsou garantovány platnou kolektivní smlouvou úřadu
(přehled poskytovaných benefitů na https://1url.cz/hrOv6 ).

Pracovní poměr: na dobu určitou, po dobu jmenování pracovníka oddělení ve vedoucí pozici. Nástup je možný ihned, případně dle vzájemné dohody.
Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je dne 31. května 2023.

Způsob podání přihlášky: poštou na adresu: STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC, personální oddělení, nám. Dr. E. Beneše 1/1, 460 59 Liberec 1 nebo osobně na podatelnu Magistrátu města Liberec (tel. 485 243 760 nebo 485 243 768 – 9). Obálku označte textem: VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – SPECIALISTA ÚAP A GIS

Zaměstnavatel si vyhrazuje právo na základě výběrového řízení nepřijmout žádného uchazeče.
Vrácení písemných materiálů poskytnutých k výběrovému řízení: po skončení výběrového řízení si uchazeči mohou materiály osobně
vyzvednout na personálním oddělení Magistrátu města Liberec nebo (po dohodě) jim budou zaslány poštou.